Jag svarade nån annanstans härinne igår på det men kolla här
www.internationalartistsrecords.com
Alla dina böner blir besvarade.
Kanonljud-tom bättre än min mono original av PS.
Och HELA Avalontaperna tex! Ja, det är faktiskt precis ALLT som Elevators spelade in. Tom röstpålägg från Contactsessionsen för riktiga kompletistfjantar....Galet.
I ljuset (och ljudet!) av detta blir allt som spelats in med Roky de senaste 15 åren skräp. Varför ska vi liksom skräda med orden, Roky sitter som vanligt fast i en smet av giriga släktingar och det verkar som Rokytrusten inte alls har Rokys bästa som målsättning. De är nämeligen en av anledningarna till att boxen är delayed.
Och några av beefsen var att trusten ville ge ut allt utan att fixa bästa möjliga ljud, inte regga Tommy och Stacys låtskrivarcreds samt att vägra Tommys titel på boxen som är SIGN OF THE 3EYED MEN och inte All&everything.
Detta kan vara bra att komma ihåg när ni ser 10 sunkna myspacar som alla heter Roky nånting och alla är approved av trusten eller official merchandise på fåniga stickers, usla boot-liknande plattor etc mm unt so wieter.
Personligen så anser jag att Rokys comeback är lika risig-om inte sämre-än Arthur Lee, Brian Wilson eller Sky Saxon. Turnera runt benzombien att stå och nästan lyckas sjunga en halv låt och en massa folk/släktingar som skummar stålars av det.
För i ärlighetens namn: Är det nån som sett en bra Roky konsert härinne? Och då menar jag inte bara att man är glad över att Roky står på en scen, utan att han faktiskt låter bra?
Köp boxen i vår skippa freakshowen på festivalerna i sommar.
I guess it's wrong so I'm just livin' on..........