Roky Forum » Roky.se

Roky live i Oslo 2007 ute på vinyl

(4 posts)

1. Har kommet en live plate fra oslo konserten, ikke sikker på om det er øya eller rockefeller, men rimelig sikker på at det er Øya konserten da denne finnes i tatt opp med perfekt lyd (norsk tv), skal komme med link til den når jeg får den.

Posted 2 år ago #

2. MrWalker
    Medlem

Kanon! Den ser man ju fram emot. Inspelningen från Øya-festivalen hittade jag faktiskt utlagd på en blogg på nätet, och det är kanonljud på den. Troligen är det någon som streamat ner inspelningen som NRK gjorde. Hela konserten låg ju ute ett tag på NRKs hemsida men verkar nu vara bortplockad.

"Children of the night, what music we make."

Posted 2 år ago #

3. MrWalker
    Medlem

Måste säga att jag blev lite besviken på liven från Øya-festivalen. Inte på själva inspelningen, men på det faktum att det bara är 9 av totalt 16 låtar med på plattan. Nog borde man väl kunnat klämma in hela konserten på LPn? Nåväl, jag har den i min ägo i alla fall och det kan ju vara gott nog det.

"Children of the night, what music we make."

Posted 1 år ago #

4. Synd at alle låtene ikke er med. Den dagen jeg skjønner hvordan jeg brenner dvd på pcen kan alle få kopier av konserten på nevnte format, nemlig dvd, og hele

Posted 1 år ago #

RSS-feed för det här ämnet

Svara

You must log in to post.